Kamis, 16 Januari 2014

Baš bih se odmorila od sebe! - part 2



Razmisljam o:

Ljubavnicima- Gledaju se u prolazu, praveći se da to ne rade, stokaju si Facebook profile, odupiru se porivu da jedno drugome pošalju friend request...sve dok je on ne spazi na šanku i ne započne neku glupu konverzaciju, ali nije ni bitno što joj govori jer što god da  kaže dobro je. Ona ga želi i doziva pa je kvaliteta konverzacije koja je uvelike predodređena količinom konzumiranog alkohola nebitna. Pijani poljupci samo su uvod u onu večer kad će joj doći u goste s vinom u rukama i paketom kondoma u džepu, jer očito je da će seks pasti. Moraju se probati kad se već tako dugo žele. Otvorit će vino, zapalit koji joint, pričati satima. Gdje si bio sve ovo vrijeme, moram ti ispričati sve, sav svoj život, sve sve... Bit će nježan, jebeno dobar u krevetu, možda kao nitko dugo do tad. Jedini problem je što magija nestaje kada se ljubavnici probude. Toliko dugo iščekivanja za večer prolaznih emocija.  A fraze poput: "U mirisu tvoje pičke sadržana je cijela tvoja povijesti", "Sviđaš mi se baš takva kakva jesi" i " S tobom je sve zastrašujuće dobro", rasplinut će se u onom trenu kad stvarnost upije doživljaje prethodne večeri. Zapravo, mislim da muškarci i žene komuniciraju samo da bi se jebali. Onaj mali, naivni dio mene vjeruje u ljubav ili bar kave bez predumišljaja.  Emocije su za kurac, osjećam sram pri pomisli da zapravo najviše od svega želim pažnju, a tek onda seks. Voljela bih biti sama i lišena seksualne želje. Ne mogu se othrvati seksualnoj želji koja neminovno, zbog samog funkcioniranja ženskog organizma, dovodi do emocija. Čak bih se mogla jebati bez emocija, kao što sam to radila prije, kao što su me naučili prije, ali  ne sad, sad kad sam ovoliko slaba. Kad kažem naučili su me, mislim na one koji su s podsmjehom gledali moju zaljubljenost u stilu: tako si slaba i mala kad me gledaš zaljubljeno i samim time potpuno nezanimljiva. Sad sam izgleda vrlo intrigantna, baš sad kad želim da svi odjebu od mene, kad se gadim sama sebi do granice da se niti ne osjećam kao seksualni objekt. Sad sam dovoljno zanimljiva da me se vuče za rukav kako bi popili kavu. Valjda ih moj strah i depresija privlače u stilu daj da te moje muško ja zaštiti od sranja

Majka mi je nekidan pričala nešto u stilu kako oca ne mogu operirati jer se srce ne smije rezati. Srce je jedini organ koji se ne smije rezati, odzvanjalo je u mojoj glavi još danima. Toliko je istine sadržano u toj rečenici, ta rečenica tako divno obuhvaća i ono fizičko i ono psihičko/emocionalno



Želji da se sklupčam - Kad se nađu u divljini i pogode ih teški životni uvjet, ljudi obično umiru jer je želja za tim da se sklupčaju jača od želje za hranom i toplinom, jača je od gladi i hladnoće. Tako bih se i ja u ovoj đungli od svog života u kojoj se trenutno nalazim sklupčala i zaspala. U klupku je toplo, u klupu ne boli.

Stresu  - Stres je procjep između naših očekivanja i realnosti. Tajna je u tome da prihvatiš sve i ne očekuješ ništa.  Od tuda moja depresija. Očekivala sam sve, cijeli svijet i nisam htjela prihvatiti manje od toga. Kakvo glupo naivno dijete.  Teško podnosim ovu odraslost.

Snazi- nije bitno jesam li u pravu (u smislu da pišem dobro i da sve ovo što radim ima smisla+ u smislu da donosim dobre odluke) , bitno je biti uvjerena da sam u pravu, biti sigurna u sebe, biti čvrsta, kad sam čvrsta nepokolebljiva sam.

Ojačati je bolan proces - puno plakanja, 5 koraka naprijed - 10 nazad, strpljenje, vjera da će sutra biti bolje, manje će boljeti...

Tresem se od straha..



Ljubavi- tajna nije u tome da nađeš Gospodina Savršenog, odnosno savršenog Njega, nego savršenu Sebe, upoznati se je ono što je bitno, tako će po putu lakše doći i Savršen On, ali ne zavaravajmo se, ne postoji savršen On, postoji samo onaj koji nam najmanje ide na kurac od svih, općenito nabijem te ideale- savršen On, savršeno tijelo, savršena ljepota, savršena veza...ni djevojka s naslovnice ne izgleda kao djevojka s naslovnice pa zašto bih morala ja? I zašto da budem tiha i ponizna. Nisam ljepotica i nisam tiha, nosite se s tim. I ono kad me pitaju: Koji kurac si toliko nadrkana? A koji kurac si ti toliki eskapist!??

Poslu- mislim da su ti koji vode sve konce namjerno uveli rad od 9 do 5 kako bi svi bili konstantno umorni i podložni, podložni da se u nas usadi strah i da se nama vlada. U pauzi između posla i umiranja nude nam X -factore, reality show-ove i ostale celebrity spike kako bi bar nakratko popušili san o happy endu

Uspjeti znači penjati se na ljestvici, dobivati veću plaću = privređivati za nekog drugog, što više novaca donosiš nekom drugom to si uspješniji???

Obitelji - obitelj ne moraju biti otac + majka, otac + otac, majka + majka, nego i dvije prijateljice, pas i mačka, zašto ne bih živjela u matrijarhatu do kraja života, zašto to ne bi bio happy end jer kako je rekla moja majka nekidan: „Kad pogledaš i ja i Martina (majčina najbolja prijateljica) ćemo jednom završiti u staračkom životu, ja koja imam obitelj i ona koja je nije imala“ Ali što uopće znači obitelj?? Obitelj su svi oni s kojima nisam sama!

 Ostalo...razbacano po mojoj glavi: 

Sve je potpuno drugačije od svega sto je ikad bilo

Nikako da shvatim jesam li jako hrabra ili sam samo jako glupa (što pišem ..)

Nikako da odlučim jesam li loš lik ili dobar u ovoj drami, u ovom filmu, život je film,ja igram svoju ulogu

Jesam li jedna od onih ludih klinaca koji se prijave na neki talent show, koji ne znaju pjevati, a kamoli da posjeduju karizmu???

Gledam svoje lice na slikama i potpuno je drugačije nego ikad prije



Love C.
xoxo
*Diaries su dio bloga koji prati život izmišljene djevojke. Svaka sličnost s pravim ljudima je slučajna.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar