Jumat, 04 April 2014

The Diaries: Od čega da žive siromašne kučke nego od komplimenata?



Razmišljam o...
O radu
Pisanje je rad. Budući da se umjetnost percipira kao nešto što svatko može raditi, pretpostavlja se da je pisanje lak pothvat. Iz tog stava proizlaze dva problema:
    1. Smatra se kako umjetnost nema praktičnu svrhu. Zaista, možda je i nema, ali tko je rekao da je samo praktična svrha ona koja je jedina bitna?
    2. Činjenica da svako smeće nazivamo tekstom, dokaz je kako živimo u nedostatku pravih umjetnika.
    "Sve sto radiš i i sve u što utoneš je težak rad."
    Mihaly Csikszentmihaly ima izraz koji odjeljuje težak rad od posla. Flow (strujanje, upotrijebila bih riječ ritual) – vrsta intenzivnog fokusa i trenutak jasnoće u koji utoneš, izgubiš pojam o vremenu i imaš osjećaj da si dio nečeg većeg. Ako ste proveli besanu noć radi nekog važnog projekta ili čak proveli 20 sati sastavljajući ljubavno pismo doživjeli ste flow i time znate što je to kreativan rad.
    Umjetnost je nerealan svijet baziran na pretpostavci da je sve moguće, čim čudnije to bolje, sve dok je učinjeno s umjetničkim pristupom.

"You might be poor, your shoes might be broken, but your mind is a palace and it's a terrible thing to waste."

O sanjarenju i kreaciji
"There is a creative purpose to daydreaming, even to boredom. The best ideas come to us when we stop actively trying to coax the muse into manifesting and let the fragments of experience float around our unconscious mind in order to click into new combinations. Without this essential stage of unconscious processing, the entire flow of the creative process is broken. "
O vagini

U vagini je snaga. Žena koja nije svjesna snage svoje vagine nije dovoljno ženom. Vagine koje titraju posebnim titrajima, vagine žena koje su posebne osjetljive, nisu obične rupe. Kada muškarac jednom proba takvu rupu, uvijek će joj se vraćati.

O ljubavi

Može li se otići na dijetu od ljubavi? Može li se odreći ljubavi kao što se može odreći hrane? Treba li ženi muškarac da je smiri? Jeli to ta igra? Ona je ta koja uzburka vodu, on je taj koji je smiri?

Ne volim se kad sam s nekim muškarcem. Nisam ta koja jesam kad sam s muškarcem.

Ne prepoznajemo vrijednost trenutaka sve dok se oni ne pretvore u uspomene.
"I want the pharaos but there's only men".
You want me to be a tragic backdrop so that you can appear to be illuminated, so that people can say ‘Wow, isn’t he so terribly brave to love a girl who is so obviously sad?’ You think I’ll be the dark sky so you can be the star? I’ll swallow you whole.”
Jedini muškarci koji uspostavljaju kontakt sa mnom (na poslu, na ulici, u redu u banci, ma zapravo bilo gdje) su oni od 50+. U klubovima sam vječito ona koja stoji sama usred plesnog podija dok se svi ostali žvaljakaju po mračnim kutovima. Možda moji mali muškarci samo trebaju odrasti, izaći iz krila svojih majki i fragilnosti svog ega?

O tuzi

nezainteresirana u svakom pogledu, kada si nezainteresirana svi su nebitni, nebitni = nisu bitni, nije mi stalo, ne bole me njihovi (osuđujući) pogledi, potezi i stavovi
izgubljena sam, trebam svrhu
u iščekivanju boljeg života koji ne dolazi

O odlascima i ljubavi

Neki ljudi moraju otići jer znaju da je jedina pametna odluka pobjeći iz magičnog mjehurića u kojem ih drže njihovi najbliži prijatelji. U tom borgu, čovjek se osjeća sigurno, ali zna da jednog dana neće moći živjeti ako ostane bez najbližih. Čini mi se bolnim izaći iz mjehurića. Osjećam fizičku bol pri ovom nametnutom izlaženju iz mjehurića. Odraslost = borba = izlaženje iz mjehuruća. U filmovima je također borba, ali priča gotovo uvijek romantičan twist. Ne vjerujem više u romantičan twist, čini mi se suludim, opasnim i bolesnim konceptom vjerovati u romantičan twist.

"For me love was just lust with jealousy added; everything else was total nonsense. For every hundred crimes committed in the name of love, only one is committed in the name of sex." Zapravo, ne znam što znači ljubav, nisam je nikad osjetila, osjetila sam žudnju, opsjednutost i ovisnost s dodatkom paprene ljubomore.


O odrastanju

" When you are in the most intense time of your teenage/self-exploration years, you do stuff and experience things that can be destructive to yourself or others. You put yourself center of attention and compromise other people’s emotions. Simply because you’re insecure. You put everything on the edge — blow every little thing up to be the end of the world. You tend to act like a careless, ravaging maniac who just wants to tear the world apart because of the tornado inside of you. “

Experience life in all possible ways --
good-bad, bitter-sweet, dark-light,
summer-winter. Experience all the dualities.
Don't be afraid of experience, because
the more experience you have, the more
mature you become."


O muško ženskom prijateljstvu

Muški prijatelji postoje, oni su braća!

O potrebi da stvaram dramu

Izgleda da me zabavlja (iako je to više stvar momenta i posve je nesvjesna reakcija jer mi jezik vječito reagira brže od mozga) dovoditi ljude u neugodne situacije, ne u smislu da ih ismijem nego da im pred drugim ljudima kažem istinu u lice. Valjda na taj način pokazujem svoj besramnost i dominaciju + osjećam nalet adrenalina! Kako je oslobađajuće vikati, psovati i reći istinu.



O nezainteresiranosti

Moja nova prijateljica N. odvela me nekidan na rođendan svog oca. Zanimljiva paleta likova, sve sami književnici, novinari i pijanci u maloj sobi s klavirom. Pod slabim žućkastim svijetlom, bilo je kao u neko m bordelu. Sjedila sam gotovo cijelo vrijeme u kutu, potpuno nezainteresirana, s čašom vina u jednoj ruci i jointom u drugoj. Moje tijelo je bilo prisutno i bilo mu je sasvim ugodno, kao i mom duhu donekle, ali moja depresija posve me izmijenila, nisam više toliko fascinirana novim ljudima. Njen otac, stručnjak za carpaccio i najveća djela svjetske literature, imao je potrebu sjesti tik uz mene, na najmanju klupicu u sobi. Nije mi smetala njegova blizina, kao niti njegova konstantna podjebavanja na temu moje nenačitanosti i neobrazovanja. Svidjela mi se uloga glupave djevojčice, koju mi je automatski pripisao, pa sam se uživljena u istu, nastavila ponašati u tom tonu, bez želje da ga zadivim svojom inteligencijom. Pomazio me po licu u nekoliko navrata, a ja sam pomislila kako me takvi muškarci uvijek imaju potrebu nevino dirati i govoriti mi da sam lijepa u stilu: "Nekako si slatka dok sjediš tu i tako si neinteligentna". "Pa dobro, moraš nešto čitati, moraš se nečim baviti, kako da vodimo ovaj razgovor ako ćeš biti tako odsutna?", rekao je Gospodin Tata u nekom trenu, gotovo umoran od svakog propalog pokušaja da me isprovocira svojim fah idiotizmom. "Ja ne čitam, ja se seksam pa pišem o tome! Možda da pročitaš neki tekst na tu temu?!", rekla sam hladno.




Love C.
xoxo

*Diaries su dio bloga koji prati život izmišljene djevojke. Svaka sličnost s pravim ljudima je slučajna.



Tidak ada komentar:

Posting Komentar